2010. július 18., vasárnap

"Októberben betöltöm a tizennégyet"

Sok embertől hallom, hogy a mai fiatalok milyen gyorsan érnek és mennyire korán kezdenek mindent kipróbálni. Tudom én is ! A tesóm is szokott mesélni hogy mik zajlanak a sulijában, de azért tegnap vagyis bocsánat ma igencsak meglepődtem amikor két óra fele a parton iszogatva barát nőmmel összeakadtunk három kis részegeskedővel.

Kapásból látszott rajtuk hogy teljesen kiütötték magukat. Képzeljétek el a teljes részegséget, amikor megállni sem tudtok a lábatokon, akárkivel szóba elegyedtek, simán megégetitek a mellettetek állót a cigivel és a többi. Furcsa volt őket nézni, bevallom saját magamra emlékeztettek, bár az már három éve volt. Na nem mintha ma szent lennék, de most már tizenkilenc vagyok és nagyon nagy banzájnak kell lennie ahhoz, hogy én is így elintézzem magam. Pedig bizony volt amikor engem is csak a fal tartott meg, de akkor én tizenhat voltam. Ők viszont csak tizennégy évesek voltak sőt az egyiküknek még addig is hátravan három hónap.

Koruktól eltekintve nagyon rendesek voltak, végül is úgy alakult hogy kb. két órán át beszélgettünk velük, megtudtuk a fél életüket, segítettünk hányni a leányzónak és teljesen összespannoltunk. Jókat nevettünk velük és rajtuk. Hihetetlen élmény volt, sosem hittem volna hogy 3 tizennégy éves kamasz lesz a tegnapi buli fény pontja, mert hát igencsak szórakoztatóak voltak.

És igen még csak most mennek nyolcadikba, azt hiszem igazak a hírek a fiatalok korán kezdik, amúgy általában elítélem az ilyent, én tizenkét évesen még fogócskáztam, ezek meg már bulizni járnak...De ez most tetszett, aranyosak, jó fejek voltak, nyitottak, lehetett velük rendesen beszélgetni(mert azért már közben józanodtak) és ami a legfontosabb, ők nem az a minden pasinak felkínálom magam és minden csajt megszerzek ma éjjel fajta voltak.

Összességében a tegnapi csaj buli nagyon jó volt, ez a sztori csak egy kis része az egész éjjelnek, szóval megérte kimerészkednem a hőségbe.

Amúgy lehet hogy tényleg úgy lesz ahogy barát nőm jósolja lassan már a 13 éveseké a világ :D

2 megjegyzés:

  1. Főleg a kedvencemmel igaz ......:):P
    Annyira jó volt hallgatni figyeltem rá és nem tudom de egy 13 éves fiú elvarázsolt a személyiségével teljesen tényleg hihetetlen volt :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagy élmény lessz mindörökre :)

    VálaszTörlés